Увійти на сайт

Про компанію
«Бітрікс24» вже більше 10 років на українському ринку IT-технологій для бізнесу. Ми — одна з найвідоміших IT-компаній України та дружня команда захоплених людей.

Наші продукти: «Бітрікс: Управління сайтом» — популярна CMS, і Бітрікс24 — повний набір всіх інструментів для спільної роботи компанії. Вони допомагають працювати бізнесу в усій країні.

«Бітрікс» – міжнародний продукт, але «Бітрікс24» – самостійна компанія, яка представляє його в Україні. Тут сервісом користуються 80 тисяч осіб із понад 10 тисяч українських компаній.
CRM №1 в Україні
У 2018 році ми замовили дослідження у GfK Ukraine, щоб дізнатися все про ринок CRM в Україні. З'ясувалося, що «Бітрікс24» – номер один на українському ринку CRM-систем.

Ми хочемо, щоб малий і середній бізнес за допомогою нашого продукту прискорив і спростив типові процеси – роботу з клієнтами та внутрішні комунікації. Наша мета – зробити так, щоб через 5 років кожна третя компанія в Україні користувалася «Бітрікс24».
Про команду
Наша команда налічує 19 осіб. Ми займаємося локалізацією продуктів «Бітрікс», розширенням і підтримкою партнерської мережі, навчанням партнерів, організацією дистрибуції програмних продуктів компанії на території України та проведенням семінарів. У середньому проводимо 30 заходів на рік у більш ніж 20 містах України. Це безкоштовні освітні конференції, на яких ми вчимо підприємців вести бізнес. Кожна подія збирає від 150 до 1000 слухачів.



Про партнерів
У нас немає відділу продажів. Клієнтів залучають партнери, які заробляють на продажі наших продуктів, консультаціях для замовників і впровадженні «Бітрікс24».

У партнерській мережі в Україні понад 1700 компаній, вона зростає в середньому на 20% за рік. Це найбільша в країні партнерська мережа серед виробників і постачальників CRM.
Історії успіху з Бітрікс24
Як створити успішний ювелірний онлайн-проект в Україні і вийти за рік в ТОП-5: кейс ювелірного дому SOVA
Ювелірний дім SOVA - це ювелірний трендсеттер України, який представлений мережею з 21 магазину в 6 містах: Київ, Одеса, Львів, Харків, Миколаїв, Чернігів, Дніпро. Але до кінця 2018 року в планах компанії поповнити свою мережу до 40 роздрібних магазинів. У штаті компанії працює більше 200 чоловік, у тому числі власний арт-директор і 3Д-дизайнери, які постійно розробляють унікальні колекції та задають тенденції в світі українських ювелірних виробів.

Як досягти +400% в онлайн-замовленнях на сайті: досвід Mamamia.ua
Мережа піцерій Mamamia восени 2017 роки переїхала на новий сайт. І вже за перший місяць роботи оновленого сайту компанія отримали + 400% в онлайн-замовленнях, стали витримувати значні пікові навантаження і вже збільшили частку онлайн-продажів в інших містах мережі.
Як отримати максимальну конверсію на сайті: досвід супермаркету ліцензійного та апаратного забезпечення Softkey.ua
Вже більше року тому «в двадцять рук» і за два тижні команда Softkey.ua відкрила свій новий сайт на платформі «Бітрікс: Управління сайтом», розмістила для старту ключові картки ПЗ із описом, підключила блок логістики і запустила контекстну рекламу. Ми поспілкувалися з директором Softkey.ua, Ганною Боднарчук, і дізналися, як їй вдалося впоратися з таким проектом в дуже стислі терміни, яким сайт став через рік, і як він справляється з поставленими завданнями.
Як доповнити офлайн повноцінним інтернет-магазином і повернути свою долю на ринку: досвід Київського ювелірного заводу.
Київський ювелірний завод є унікальним підприємством, на якому впроваджено велику кількість сучасних технологій для виготовлення ювелірних виробів. За сукупністю технічної оснащеності та технологічних процесів він немає аналогів, як в Україні, так і за кордоном.
«Империя мам» - удобная и полезная социальная сеть для родителей
В конце 2014 года женский клуб «Империя мам» открыл специальную тематическую социальную сеть для счастливых родителей. Вдохновленным создателям проекта и профессиональным веб-разработчики удалось уйти от всех стандартных шаблонов, которые традиционно используются в онлайн-клубах, и создать свой уникальный дизайн  в пастельных тонах с неброскими элементами, который отражает заботу и любовь матери к своему чаду. Проект только начал работать, а участники клуба уже проявили большую инициативу в создании собственных тематических групп, приглашении друзей и ведению собственных блогов на различные тематики.
«Тапки на лапки»: семейный интернет-магазин с минимальными вложениями
Новые экономические условия заставляют онлайн-бизнес расставлять приоритеты по-другому: применять не только программы лояльности, но и развивать длительный личный диалог с клиентом. Такой ориентир взял для себя и небольшой обувной проект "Тапки на лапки", который после перехода на профессиональную платформу показал первоклассный сервис в своем сегменте. С минимальными вложениями специалистам из студии Lenal удалось увеличить конверсию продаж магазина, расширить функционал фильтров и значительно снизить количество брошенных корзин.
Функциональный сайт может быть быстрым – доказано «Мегатрейд»
Предоставить партнерам всю необходимую информацию, найти новых клиентов, подчеркнуть статус – это лишь небольшая часть функций современного корпоративного сайта. При этом ресурс должен быть «легким», чтобы его посетители недолго ждали загрузки страницы. Компании «Мегатрейд» удалось совместить эти требования на своем новом корпоративном портале и в этом ей помогла система управления сайтом «1С-Битрикс».
RedLip: адаптивный интернет-магазин за 50 дней
Всего за 50 дней специалистам из веб-студии Lenal удалось «с нуля» создать интернет-магазин «RedLip», который совместил в себе актуальные web-технологии и современный дизайн. При выборе платформы для разработки ключевыми факторами стали не обширный функционал коробочной версии, а экосистема «1С-Битрикс: Управление сайтом», которая объединила в одно рабочее пространство онлайн-магазин, склад продукции и менеджеров по продажам.
Yana PROPERTY вышла на международный рынок с новым сайтом на «1С-Битрикс»
Завоевать уважение и авторитет среди состоятельной аудитории на международном рынке элитной недвижимости чрезвычайно сложная задача для любого проекта. Компания Yana PROPERTY выбрала самый действенный способ. Вместе со специалистами веб-студии WebVision за несколько месяцев она предложила аудитории Украины мощный инструмент для подбора элитной недвижимости, а своим партнерам — функциональный сервис для публикации объявлений.
STATUS-SHOP: новый формат в мире стильных аксессуаров
Торговую группу «Статус» знают многие почитатели стильных аксессуаров. В 2012 году она начала продавать онлайн, и с тех пор покупать ее кожаные сумки, портмоне и другие элегантные вещи можно по всей Украине. И, как любому лидеру на рынке онлайн-продаж, «Статусу» приходится постоянно думать не только о том, как удержаться на первых позициях, но и как завоевывать и удерживать новых клиентов.
Как ювелирный интернет-гипермаркет Zlato.ua начал продавать счастье
Выбор и покупка ювелирных изделий – это эмоциональный и в чем-то сокровенный процесс. Поэтому неудивительно, что интернет-проектов, которые специализируются на таком виде бизнеса, очень мало. Но Zlato.ua доказал, что ювелирный онлайн-магазин может быть не только успешным, но и перспективным. Просто его нужно создавать «с душой», а не как бизнес, используя современные и гибкие технические решения.
Сайт Maniacello оптимизировал бизнес-процессы салона красоты и облегчил работу администраторам
Современные технологии все настойчивее проникают во все сферы бизнесов. И салоны красоты - не исключение. Однако большинство их владельцев до сих пор не замечают весь потенциал онлайн-канала коммуникации с клиентами.  Многие ограничиваются сайтами-визитками с номерами телефонов, и только самые дальновидные бизнесмены запускают интегрированные порталы. Пример сайта Maniacello говорит о том, что это не просто имиджевый ход, а настоящая оптимизация бизнес-процессов.